blog

بلاگ شخصی

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازخورد طراحی سایت کدنویسی شده
ارائه بازخورد در مورد کار طراح وب یا آژانس طراحی شما می تواند یک چشم انداز دلهره آور باشد. هدف از بازخورد این است که اطمینان حاصل شود که طراحی وب به نتیجه مناسب می رسد و در عین حال رابطه مشتری/طراح خوبی را حفظ می کند. با این اوصاف، ما درک می کنیم که دانستن اینکه چه نوع بازخوردی باید ارائه شود، می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر به شما گفته نشده است که به دنبال چه چیزی باشید.

 

 

در مورد ما، به نفع ماست که طرح‌هایی تولید کنیم که به مشتری ما در دستیابی به اهداف خود کمک کند، بنابراین از بازخورد کار خود استقبال می‌کنیم که می‌تواند به اطمینان از نتیجه درست کمک کند. با این حال،قیمت طراحی سایت کدنویسی  چند اصل راهنما وجود دارد که تضمین می‌کند بازخورد و نظراتی که ارائه می‌کنید سازنده هستند و مانع بهره‌وری نمی‌شوند.
عینیت

البته غیرممکن است که هنگام بررسی طرح های وب کاملاً عینی باشید. سوبژکتیویته چیزی است که ما را فردی می کند و بنابراین ترجیحات شخصی موظف است در بازخورد نقش داشته باشد. اما مهم است که تمام تلاش خود را برای کنار گذاشتن ترجیحات شخصی برای خیر پروژه انجام دهید زیرا علیرغم منطقی بودن، ذهنیت عملی نیست.

طراحان ویژگی هایی مانند فونت و رنگ و غیره را بر اساس ترجیح شخصی خود انتخاب نمی کنند، بلکه این عناصر در نتیجه تحلیل عمیق برند و بازار انتخاب می شوند. به عنوان مثال، اگر یک طراح رنگ آبی را انتخاب کرده باشد، احتمالاً این کار را برای دلالت بر اعتماد و صداقت انجام داده است، که به اعتقاد آنها ویژگی هایی است که به بهترین وجه نشان دهنده برند است. اگر احساسات منفی مرتبط با آن رنگ دارید، پس به خاطر مخاطب یا برندتان صحبت نمی کنید، بلکه برای خودتان صحبت می کنید.

این بدان معنا نیست که نباید در مورد عناصر طراحی وب که دوست ندارید بازخورد بدهید. تنها چیزی که پیشنهاد می کنیم این است که وقتی این کار را انجام می دهید، انتقاد باید به دلیل تصمیم گیری باشد، نه صرفاً نتیجه بصری.

 

سعی کنید تعداد افرادی که مسئول ارائه بازخورد در مورد طراحی های وب هستند را محدود کنید. در حالت ایده آل، تنها تعداد کمی از افراد باید در پروژه مشارکت داشته باشند تا از بازخورد عملی تر اطمینان حاصل شود. هنگام ارزیابی کار طراحان، همیشه این وسوسه وجود دارد که آن را با همه افراد شرکت به اشتراک بگذارید و دیدگاهی کلی را از هر چه بیشتر افراد ممکن دریافت کنید. با این حال، بعید است که این کمک کند.

باز کردن بستر برای انتقاد کلی، سیل نظرات ذهنی را به همراه خواهد داشت که معمولاً با یکدیگر در تضاد هستند یا نتیجه معکوس خواهند داشت. این مقدار بازخورد نه تنها برای مرتب کردن و سازماندهی زمان می برد، بلکه بعید است که انتقاد سازنده ای به طراحان ارائه دهد.

سعی کنید مجموعه افرادی که در فرآیند بازخورد قرار می گیرند کوچک نگه دارید و مطمئن شوید که از ابتدا پیشرفت پروژه را دنبال کرده اند. بازخورد باید از طرف کسانی باشد که درک می کنند که طراحی در تلاش است چه چیزی را به تصویر بکشد تا بتوانند نظرات متنی ارائه دهند.

با تیم خود ارتباط برقرار کنید

هنگامی که گروه خود را دارید، مهم است که از نزدیک با آنها کار کنید. قبل از برقراری ارتباط با طراحان، بازخوردها باید ادغام شوند و هر گونه اختلافات داخلی برطرف شود. طراحان به شما نیاز دارند که به عنوان یک شرکت - به جای یک گروه از افراد - پاسخ دهید تا بازخورد شما منسجم و تعیین کننده باشد.

تجویزی نباشید

بسیار طبیعی است که بخواهید هنگام ارائه بازخورد، توصیه های خاصی در مورد یک طرح ارائه دهید، اما در واقع بسیار سازنده تر است که به چیزی اشاره کنید که با آن موافق نیستید و توضیح دهید که چه چیزی را در آن دوست ندارید. این به طراحان این فرصت را می دهد تا به روشی به مشکل رسیدگی کنند که به طور خاص آنچه را که می خواهید انجام دهید هدف قرار دهد. 

  • bahar mousav
  • ۰
  • ۰

حمل و نقل بین المللیspd

در اینجا ارزان ترین راه برای ارسال بار به کانادا  ارسال بار به کانادا در سال 2023 است

در اینجا نکاتی در مورد دریافت ارزان ترین نرخ ها به کانادا آورده شده است، از جمله نحوه مدیریت یک آستانه مالیاتی پایین هنگام حمل و نقل به کانادا.
     جعبه های نرخ ثابت USPS بهترین گزینه برای بسته 5 پوندی  به کانادا است.
     حمل و نقل از کانادا به ایالات متحده می تواند از 1 تا 25 روز کاری طول بکشد
     برای یک بسته 5 پوندی، 30 دلار برای خدمات استاندارد و تا 170 دلار برای خدمات شبانه روز بعد هزینه دارد.
رفتن به کانادا دردناک است، نه؟ نیازی نیست که باشد. با کمی برنامه ریزی می توانید ارسال محصولات خود را به مشتریان کانادایی خود از طریق مرزها آغاز کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

اگر به دنبال ارزان‌ترین راه برای ارسال از ایالات متحده به کانادا هستید، بهترین گزینه برای بسته‌بندی 5 پوندی جعبه‌های نرخ ثابت USPS یا  است.

اما بسته به نیاز شما گزینه های دیگری نیز وجود دارد، بنابراین بهتر است مقایسه و ارزیابی کنید. در این مقاله به گزینه های مختلف حمل و نقل به کانادا می پردازیم تا بتوانید بهترین گزینه ها را برای مشتریان خود ارائه دهید.
حمل و نقل به مبانی کانادا

صرف نظر از ماهیت بسته ای که قصد ارسال آن به کانادا را دارید، اگر معیارهای مختلفی را که تعیین کننده هزینه ارسال به کانادا هستند را درک کنید، به شما کمک خواهد کرد.

درک چندین جنبه و قوانین برای حمل و نقل به کانادا به کسب و کارهای آنلاین کمک می کند تا ارزان ترین راه برای ارسال بسته در کانادا را کشف کنند. در زیر نکات مهمی وجود دارد که هنگام برنامه ریزی برای ارسال بسته های خود به کانادا باید بدانید.
spd ارزان ترین راه برای ارسال به کانادا
حمل و نقل به کانادا چقدر طول می کشد؟

 

شرکت حمل و نقل اسپیدی

بسته به پیک و خدماتی که استفاده می کنید، ارسال از ایالات متحده به کانادا بین 1 تا 25 روز طول می کشد. پیک‌های اکسپرس بزرگ مانند FedEx، UPS، و DHL همگی خدمات حمل و نقل روز بعد را ارائه می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که بسته‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به دستشان می‌رسد. با این حال، این خدمات گران ترین گزینه برای بازرگانان تجارت الکترونیک خواهد بود.

گزینه های حمل و نقل مقرون به صرفه تر مانند صادرات با نرخ ثابت، UPS Ground یا USPS Priority Mail International می تواند از 6 تا 15 روز طول بکشد.
هزینه ارسال به کانادا چقدر است؟

هزینه حمل و نقل به کانادا به چند متغیر بستگی دارد، از جمله اندازه و وزن بسته، فاصله و زمان تحویل، و خدمات پیکی که انتخاب می کنید. برای بسته 5 پوندی، هزینه از حدود 30 دلار برای خدمات استاندارد و تا 170 دلار برای خدمات شبانه روز بعد خواهد بود.
در نظر بگیرید

جدا از هزینه و زمان صرف شده برای ارسال محموله خود، بهتر است که مراقب قوانین مختلف حمل و نقل به کانادا نیز باشید. اولین نکته شما باید تکمیل فرم های اظهارنامه گمرکی با جزئیات دقیق در مورد محتوای بسته شما باشد.

ثانیاً، توجه داشته باشید که کانادا چندین کالای محدود دارد که نمی‌توان آنها را به داخل کشور ارسال کرد. اطمینان حاصل کنید که حمل و نقل مغایر با پروتکل‌های تعیین‌شده نیست یا نقض نمی‌کند.

همچنین اگر بسته شما حاوی محصولات شکننده است، باید توجه زیادی داشته باشید. اگر چنین است، مطمئن شوید که پیک شما به خوبی مطلع است. به یاد داشته باشید که ارسال بسته های شکننده می تواند بر امکان استفاده از ارزان ترین راه برای ارسال به کانادا تأثیر بگذارد.
آنچه در مورد مالیات و عوارض کانادا باید بدانید

اگر در حال حمل و نقل از طریق مرز به کانادا هستید، باید مالیات و عوارض کانادایی را که ممکن است پرداخت شود، بدانید. در هر محموله، 5٪ مالیات بر کالاهای بیش از آستانه 20 CAD وجود خواهد داشت.

آستانه وظیفه 20 CAD خواهد بود و با نرخ های مختلف در دسته بندی های مد، بهداشت و زیبایی، لوازم خانگی، دکوراسیون منزل و چمدان اعمال می شود. بسیاری از دسته ها وظایفی ندارند، از جمله ساعت، دوربین، غذای خشک و مکمل ها و موارد دیگر. شما می توانید لیست کامل را در راهنمای ما برای حمل و نقل به کانادا بیابید.
سریع‌ترین راه برای دریافت مظنه، استفاده از محاسبه‌گر وظایف و مالیات  در کانادا است. در زیر نمونه ای از مالیات و عوارض ناشی از حمل و نقل در دسته بهداشت و زیبایی به ارزش 150 دلار آمده است.
آیا FedEx، UPS، یا USPS به کانادا ارسال می شود؟

هنگام ارسال بسته های خود به مشتریان خود در کانادا، می توانید از میان پیک های مختلف انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هزینه ارسال بستگی به انتخاب پیک شما دارد. UPS، FedEx، و USPS همه به کانادا ارسال می شوند. با گزینه‌های مختلف حمل و نقل از این پیک‌ها، می‌توانید به راحتی موردی را پیدا کنید که متناسب با بودجه، زمان‌بندی تحویل و نیازهای شما باشد.

در زیر برخی از گزینه های حمل و نقل و هزینه تخمینی آنها برای تحویل به کانادا آورده شده است.


ارزان ترین گزینه حمل و نقل ا به کانادا چیست؟

شرکت حمل و نقل اسپیدی

کسب و کارهای تجارت الکترونیک که از ایالات متحده فعالیت می کنند و به دنبال ارسال محصولات به کانادا هستند، باید چندین جنبه را برای کشف ارزان ترین راه برای ارسال بسته در کانادا در نظر بگیرند.

بهترین مکان برای تخمین هزینه های حمل و نقل به کانادا، استفاده از ماشین حساب نرخ حمل و نقل spdpost است.

پس از این، باید عملیات پیک‌ها، زمان‌های ارسال و خدمات اضافی را بررسی کنید تا مطابق با نیازهای حمل‌ونقل خود تصمیم بگیرید. مراقب خدمات اضافی پیک‌ها مانند ردیابی و تحویل رایگان در تعطیلات آخر هفته باشید. همچنین باید از هر سرویسی استفاده کنید

  • bahar mousav
  • ۰
  • ۰

خرید انلاین فرش

سفری از آسمان به زمین

گلزار یا فردوس نام یکی از مشهورترین نقوش فرش ایرانی تا زمان صفویه بود که دقیقاً نقش بهشت ایرانیان بود.

فرش بافی ایران بلافاصله پس از هجوم اسلام با ایرانیانی که از ایران مهاجرت کرده بودند به هند و به ویژه لاهور فرستاده شد. بعدها با کمک سلسله صفویه قالی بافی هند به طور مؤثری توسعه یافت. از آن زمان فرش هندی تا حد زیادی تحت تأثیر فرش ایرانی قرار گرفت و تنها برخی از عناصر بومی مانند فیل در طرح‌های ایرانی نشسته است.

اما نفوذ بهشت یا پردیس ایرانی فقط به هند محدود نمی شود. این تصویر به یهودیان سفر کرده است، زیرا قدیمی ترین منابع تاریخی در مورد آن متعلق به یهودیان است.

چنین بهشتی با چنین توصیفی اساساً ایرانی است که تصویر آن در اوستا، مجموعه اولیه متون دینی زرتشتی توصیف شده است و جام، محبوب ترین پادشاه اساطیر ایرانی، برای اولین بار این بهشت را ساخته است.
تاریخچه فرش ایرانی

فرش ایران یک پدیده فرهنگی شگفت انگیز است، زیبایی آن قابل تحسین است اما ظاهر آن نیست که اهمیت فوق العاده آن را نشان می دهد. در این صنعت نسبتاً ساده، بخش عظیمی از فرهنگ را پنهان می کند. کمتر اقوام ایرانی هستند که اثری از خود بر فرش نگذاشته باشند.

شواهد تاریخی حاکی از آن است که فرش گره دار یا قالی محصول آغاز کشاورزی در ایران است. واژه غالی یا غالین واژه‌ای ساسانی است، اما به دلیل نبود آواز «غ» در گویش ترکی، غالی به صورت «هالی» در ترکی تلفظ می‌شود. در ترکی کلمه فرش یا گلیم و صنایع وابسته وجود ندارد.

در زمان ساسانیان تعداد زیادی فرش ایرانی به چین و تبت صادر شده بود تا در معابد برای رقص آیینی استفاده شود که باید بر روی بهترین فرش ها انجام شود. بدین ترتیب فرش و بافندگی ایران به چین و تبت رفت.
تکنیک بافت فرش پازیریک با ما صحبت می کند

فرش پازیریک که در حدود 500 سال قبل از میلاد ساخته شد، قدیمی ترین فرش پرز جهان است که در یک قطعه یخی غول پیکر در مقبره های عصر آهن ساکا در دره پازیریک سیبری پیدا شده است. با همان تکنیک هایی که در ایران بعد از سه هزار سال در همدان، زنجان یا ملایر بافته می شود، بافته شده است. کهن ترین فرش متعلق به روش بافت ایران غربی و دارای گره های متقارن است.

نوع گره در قالی بافی ایران دو سنت اصلی دارد: گره متقارن و نامتقارن. در شرق ایران، نواحی خراسان، کرمان، کاشان، اصفهان و یزد روش گره نامتقارن است که به گره ایرانی معروف است. و سنت غربی دارای گره های متقارن است.
فرش های ایرانی از بهترین فرش های دنیا محسوب می شوند
تفاوت‌های آشکاری بین تکنیک‌های بافندگی شرق و غرب ایران وجود دارد که به شناخت ارتباط هر فرش با این دو روش کمک می‌کند. به عنوان مثال، رنگ ها از گیاهان مختلف شرق و غرب گرفته شده است یا نحوه تثبیت رنگ ها متفاوت بوده است، زیرا در شرق از سولفات آهن استفاده شده است و در غرب از آلوم برای تثبیت رنگ ها استفاده شده است.

سنت‌های قالی‌بافی در کشورهایی مانند ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، هند، ترکیه، قفقاز و... همگی از فرزندان سنت قالی بافی ایرانی هستند. تمامی اصطلاحات قالی در این مناطق ایرانی است و به همین دلیل است که ایران جد سنت های فرش بافی است. گواه دیگر این رابطه نام نقوش و نقوشی است که به زبان فارسی است.
توسعه هنر بافندگی

  در دوره صفویه هنر قالی بافی وارد عصر جدیدی شد. طرح های هندسی به نفع هماهنگی بیشتر، الهام از باغ، گل ها، حیوانات و همچنین شخصیت های کوچک کنار گذاشته شد. نقوش اسلیمی جایگاه قابل توجهی داشت. برخی نقوش و نقوش که در طاق ها، دیوارها و گنبدهای مساجد دیده می شد، وارد ترکیب قالی شد. به عنوان مثال «ترنج» و «لچک» دو الگوی معروف الهام گرفته از اسلام هستند. سایر نمادهای ایرانی هنوز هم نماد فرش ایرانی هستند و منشأ خود را در تاریخ باستان می‌یابند، مانند «بوته» که شکل درخت سرو است.

فرش‌های ایرانی انواع مختلفی دارند، مانند فرش‌های مدالیون با مدالیون مرکزی که اطراف آن را گل‌ها، ارابسک‌ها و حیوانات احاطه کرده‌اند. فرش‌های گل‌دار، شامل درختان، گل‌ها و ارابسک‌ها به شکل هندسی سازماندهی شده‌اند تا باغ ایرانی و در نتیجه بهشت را تداعی کنند. سجاده‌هایی با نقشی که محراب مساجد را به یاد می‌آورد و در نتیجه جهت مکه، مقدس‌ترین شهر اسلام برای مسلمانان را نشان می‌دهد.
داستان فرش ایرانی، تصور ایرانیان از بهشت

فرهنگ تاریخ فرهنگ، تاریخ
فرش ایرانی، تصور ایرانیان از بهشت

خرید انلاین فرش از فروشگاه قالیخانه

تصویر بهشت ایرانی زیر پای شما

 

  • bahar mousav
  • ۰
  • ۰

ناخن های شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کنند؟


وقتی صحبت از مد و زیبایی به میان می آید، هر انتخابی که انجام می دهیم بازتابی از علایق و علایق ماست. از موهای شما گرفته تا ناخن های پا، همه این انتخاب های کوچک نگاهی اجمالی به شخصیت شما دارند. این می تواند یک راه سرگرم کننده برای ابراز وجود باشد، به خصوص برای کسانی که ملزم به پوشیدن لباس فرم یا لباس پوشیدن به شیوه خاصی برای شغل خود هستند. شیرجه بزنید و یاد بگیرید که ناخن‌هایتان درباره شخصیت شما چه می‌گویند:رزرو نوبت آرایشگاه با بهترین سالن های زیبایی
1.ناخن های طبیعی


ناخن های طبیعی ممکن است در مقایسه با برخی از رنگ ها یا مدل های موجود ساده به نظر برسند. با وجود این، کار زیادی برای حفظ زیبایی ناخن های طبیعی و همچنین حفظ استحکام انجام می شود. وقتی فردی ناخن های طبیعی را تکان می دهد، می تواند نشان دهنده قوی، سالم و دوستانه بودن آنها باشد. متأسفانه بسیاری از لاک های ناخن حاوی مواد شیمیایی مضری هستند که می توانند روی پوست، ناخن ها و سلامت کلی فرد تأثیر منفی بگذارند. اگر می‌خواهید از مواد شیمیایی موجود در لاک‌های سنتی اجتناب کنید، اما می‌خواهید در طول مانیکور خود کمی رنگ به آن اضافه کنید، خط لاک‌های غیرسمی و گیاهی 10 روز یکشنبه را در نظر بگیرید. در سالن زیبایی خود در ، ما با افتخار هم مانیکور و هم پدیکور را با محصولات یکشنبه ارائه می دهیم.
2. استیلتو ناخن


ناخن های استیلتو به شکل چشمگیری ناخن بلند و نوک تیز اشاره دارد. آنها را می توان با شکل دادن به ناخن های طبیعی به دست آورد، اما معمولاً با استفاده از ناخن های اکریلیک ایجاد می شوند. رنگ مانیکور استیلتو اغلب پررنگ است و از سایه هایی مانند مشکی مات، قرمز و صورتی روشن استفاده می کند. تصور می‌شود کسانی که ناخن‌های استیلتو را انتخاب می‌کنند، در مورد شخصیت‌شان شجاع، با اعتماد به نفس و اهل رفتار هستند.
3. مانیکور فرانسوی


یک مانیکور فرانسوی کلاسیک با پایه صورتی و یک نوار سفید در نوک ناخن ها طبیعی به نظر می رسد. ناخن‌های مانیکور فرانسوی معمولاً به دلیل تضاد شدید بین این دو رنگ، از ناخن‌های طبیعی ظریف‌تر هستند. همچنین برای افراد معمول است که درخشش، طرح یا پاشیدن رنگ غیرمنتظره را روی تعدادی از ناخن ها اضافه می کنند. کسانی که مانیکور فرانسوی دارند، مدهای کلاسیک را بیشتر از مد روز ترجیح می دهند و نسبت به آنهایی که ناخن های جسورتری دارند (مانند ناخن های استیلتو) شخصیت محتاط تری دارند.
4. ژل پولیش شده


این روزها، ارائه مانیکور و پدیکور ساده‌تر در کنار سایر خدمات زیبایی، برای آرایشگاه‌های دیوی رایج‌تر شده است. مانیکور ژل لاک یکی از محبوب ترین گزینه ها است زیرا در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است و رنگ آن ماندگاری طولانی دارد. برخلاف لاک‌های سنتی، لاک‌های ژلی می‌توانند برای هفته‌ها بدون بریدگی یا محو شدن باقی بمانند. کسانی که مانیکور ژل لاک را انتخاب می کنند معمولاً مد روز و کاربردی هستند.
 

آیا مدل ناخن شما منعکس کننده شخصیت شماست؟ به ما اطلاع دهید! آیا می خواهید یک مانیکور 10 روزه رایگان، غیر سمی و گیاهی را امتحان کنید؟ امروز از دوستدار محیط زیست زیبایی در  دیدن کنید یا هم اکنون قرار ملاقات خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.


 



 

  • bahar mousav
  • ۰
  • ۰


برای آقایان، مدل‌های کفش غیررسمی می‌تواند شامل یک جفت کفش کتانی سفید براق برای تابستان، کفش‌های چرمی، آکسفورد یا دربی صیقلی و یک ست محکم از چکمه‌های چلسی برای زمستان باشد. به عنوان یک قانون سرانگشتی: به رنگ‌های کمتر تند مانند آبی و قهوه‌ای بچسبید زیرا مشکی اغلب می‌تواند به سمت لباس‌های پررنگ‌تر این طیف تکیه کند.کفش مردانه
یک مرد باید چند جفت کفش داشته باشد؟
یک مرد آمریکایی به طور متوسط 12 جفت کفش دارد. چه به نظر شما زیاد باشد و چه کم، این سوال را به وجود می آورد که یک مرد واقعاً به چند جفت کفش نیاز دارد. به غیر از هر کفش ورزشی تخصصی، ما معتقدیم که تعداد آنها حداقل شش است.


چرا ما این گزینه های کفش معمولی مردانه را دوست داریم؟

آقایان دوست دارند کفش و چکمه ای داشته باشند که برای هر موقعیتی مناسب باشد. از کفشی که به خوبی در دفتر کار می کند تا کفشی که برای ورزش کردن یا رفتن به یک سفر کمپینگ آخر هفته ایده آل است، کفش مناسب تفاوت را ایجاد می کند. از آنجایی که بسیاری از موقعیت‌ها به جای لباس‌پوشی، به چیزی غیررسمی نیاز دارند، بهتر است بدانید کدام مارک‌ها بهترین هستند و چه ویژگی‌هایی باید ارائه دهند. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که به شما کمک می کند همیشه کفش راحتی مناسب برای هر موقعیتی داشته باشید.

چرا ما این گزینه های کفش راحتی مردانه را دوست داریم؟


در انتخاب کفش‌های غیررسمی برای مردان، سادگی اغلب مهم است. کفش ها باید دارای پوسته هایی باشند که با استفاده از مواد ناهموار ساخته شده باشند. چرم و مواد مشابه به ویژه هنگامی که برنامه کار در حیاط یا ساختن چیزی در کارگاه حیاط خلوت است، انتخاب های خوبی برای کفش هستند. آنها همچنین برای مردی که دوست دارد زمان خود را به پیاده روی یا کمپینگ در جنگل بگذراند عالی هستند. نوع مناسب پوسته پاها را گرم نگه می دارد، عالی به نظر می رسد و می تواند با سهولت نسبی تمیز شود.

عالی با شلوار جین یا خاکی

داشتن کفش‌های معمولی برای بازگرداندن به هنگام بیرون رفتن با دوستان یا انجام کارهای روزمره نیز باید بخشی از کمد لباس باشد. بسیاری از مردان از اینکه می‌دانند همان برندهایی که کفش‌های مجلسی مورد علاقه‌شان را می‌سازند، شگفت‌زده می‌شوند. نمونه بارز کفش مردانه  است. در کنار انتخاب هایی که در اتاق هیئت مدیره عالی به نظر می رسند،  همچنین دارای طرح هایی است که برای انجام کارهای آخر هفته، رفتن به یک قرار معمولی یا پوشیدن در خانه ایده آل هستند. با این طرح ها، شما همیشه چیزی دارید که با شلوار جین شما کار می کند یا اگر قصد دارید با یک جفت خاکی از در بیرون بروید، مناسب است.

عملی برای بسیاری از اشکال ورزش

تناسب اندام برای بدن و ذهن مهم است. مسئله این است که تعویض کفش برای فعالیت های مختلف همیشه عملی نیست. یکی از راه حل ها این است که روی کفش هایی سرمایه گذاری کنید که برای چندین فرم ورزش خوب عمل کنند.

یکی از گزینه هایی که باید در نظر بگیرید یک جفت کفش دویدن New Balance است. اگر بخواهید پیاده روی طولانی داشته باشید، مدتی را در باشگاه بگذرانید، یا بدوید، خوب کار می کنند. انتقال از یک نوع تمرین به نوع دیگر بدون شکستن گام به اندازه کافی برای پوشیدن یک جفت کفش آسان است.

پشتیبانی عالی

هر نوع کفش گاه به گاه که دوست دارید بپوشید، باید راحتی و پشتیبانی قابل قبولی را فراهم کند. آخرین چیزی که به آن نیاز دارید درد پا، مچ پا و ساق پا بعد از چند ساعت پوشیدن کفش است. جفت ایده‌آل بالشتک‌های زیادی را فراهم می‌کند، قوس‌های شما را پشتیبانی می‌کند و پای شما را خراب نمی‌کند. با سطح مناسب حمایت، می‌توانید گرفتگی‌های ناحیه تحتانی ساق یا مچ پا را که کمی درد دارند فراموش کنید.
ماندگاری

مردان دوست دارند روی چیزهایی سرمایه گذاری کنند که برای مدت طولانی دوام داشته باشند. این بدان معناست که برای خرید برندهایی که در طول زمان شناخته شده اند، کمی بیشتر هزینه کنید. بسیاری از مردان این واقعیت را دوست دارند که کفش های مردانه Geox برای ماندگاری ساخته شده اند. آنها را می توان با سهولت نسبی نگهداری کرد و سالها خدمات قابل اعتماد ارائه کرد. که بیش از آن هزینه اولیه را توجیه می کند.

به یاد داشته باشید که برخورد با یک جفت کفش غیر رسمی که دوست دارید اتفاقی نمی افتد. یافتن جفت مناسب نیاز به زمان و تلاش دارد. به برخی از طرح های ارائه شده امروز نگاهی بیندازید و ویژگی ها را با هم مقایسه کنید. زمان زیادی طول نمی کشد تا کفش های معمولی را پیدا کنید که برای مدت طولانی از آن لذت خواهید برد.

  • bahar mousav
  • ۰
  • ۰

معاف از مالیات

برخی از این قوانین مالیاتی ترجیحی ممکن است توجیه شوند. معاف از مالیات
به عنوان مثال، درمان ترجیحی برای اصلی
محل اقامت ممکن است از همسران و افراد تحت تکفل زندگی محافظت کند
در خانه اهداکننده در زمان اهداکننده یا پس از آن
مرگ، در حالی که رفتار ترجیحی برای دارایی های تجاری
ممکن است جانشینی مشاغل خانوادگی را پشتیبانی کند و اجازه دهد
کسب و کارهایی که پس از مرگ بنیانگذارانشان بقای خود را حفظ کنند.
معافیت هایی برای کمک های خیریه نشان داده شده است
افزایش کمک های مالی و مالیات ترجیحی برای
بناها و آثار باستانی در دسترس عموم با تاریخی
اهمیت ممکن است به پیش نویس کمک کند

با این حال، این گونه معافیت ها و تخفیف های مالیاتی باعث کاهش
پتانسیل درآمدی مالیات بر ارث و املاک و
ایجاد تحریف در انواع دارایی ها مالیات ترجیحی
درمان می تواند اثرات قفل ایجاد کند، به عنوان مثال در کجا
زمانی که ذینفع رفتار ترجیحی را از دست می دهد
نقل مکان به خانه دیگری یا فروش دارایی. ترجیحی
رفتار مالیاتی نیز می تواند قیمت برخی از آنها را بالا ببرد
دارایی ها با تغییر تصمیمات سرمایه گذاری علاوه بر این،
برخی از این معافیت های مالیاتی منجر به کاهش اثربخشی آنها می شود
پیشرفت مالیات بر ارث و دارایی، همانطور که آنها
عمدتاً به نفع ثروتمندترین خانوارها و
ایجاد فرصت های برنامه ریزی مالیاتی

بیش از دو سوم کشورها مالیات می دهند
نرخ های مالیاتی پیشرونده
پانزده کشور مالیات بر ارث را به صورت مترقی وضع می کنند
نرخ هایی که نرخ مالیات نهایی با ارزش افزایش می یابد
از ارث جدا و معمولاً بالاتر
نرخ های مالیاتی تصاعدی برای خانواده های دورتر نیز اعمال می شود
و غیر خویشاوندان از سوی دیگر، هفت کشور
اعمال نرخ های ثابت مالیات بر ارث یا دارایی، که پنج مورد آن
کشورها یک نرخ مالیات واحد را اعمال می کنند و دو کشور متفاوت هستند
نرخ های مالیات ثابت بسته به رابطه بین
اهدا کننده و ذینفع
نرخ های ثابت مالیات بر ارث یا دارایی از 4٪ (ایتالیا) متغیر است.
تا 40٪ (بریتانیا و ایالات متحده)
و نرخ های پیشرونده از 1٪ (شیلی) تا 80٪ متغیر است.
(بلژیک، منطقه بروکسل-پایتخت) در سراسر مختلف
گروه های وراث نرخ های مالیاتی تصاعدی برای همسران و
کودکان معمولا پایین تر هستند و کمتر متفاوت هستند

کشورها نسبت به نرخ هایی که برای سایر خانواده ها اعمال می شود و
افراد غیر مرتبط به عنوان مثال، نرخ های مالیات نهایی
برای کودکان از 10% (یونان) تا
55٪ (ژاپن)، در حالی که بالاترین نرخ های مالیاتی نهایی اعمال می شود
انتقال ثروت به خواهر و برادر از 14٪ (اسلوونی) متغیر است
به 65٪ (بلژیک، منطقه بروکسل-پایتخت).
طرح ارث، املاک و
مالیات بر هدیه نرخ های مالیات موثر را کاهش می دهد،
گاهی اوقات حتی برای بزرگترین
املاک
نرخ‌های مالیات مؤثر2 ()، یا نرخ‌های مالیاتی که واقعاً توسط
مالیات دهندگان به طور قابل توجهی کمتر از مالیات قانونی هستند
نرخ ها Eها اثر ترکیبی طراحی مالیات را به تصویر می کشند
ویژگی ها، از جمله معافیت ها، معافیت ها، و ارزش گذاری
قوانین، و همچنین اجتناب از مالیات و فرار از مالیات.  ها تمایل دارند
در انتهای پایین توزیع ثروت پایین تر باشد
و بالاتر در انتهای بالای توزیع، اما
آنها در کشورهای مختلف متفاوت هستند. در شیلی، در
بالای توزیع ثروت بسیار بالاتر از  است
خانواده های دیگر، اما در انگلستان و
ایالات متحده،برای بزرگترین املاک کاهش می یابد. این
تا حدی به این دلیل است که املاک بزرگتر تمایل به تشکیل بیشتر دارند

  • bahar mousav
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • bahar mousav
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • bahar mousav